Callcentersupport

Callcentersupport

TransPerfects callcenterlösningar centreras runt ditt YOUR Agent-program, branschens mest avancerade outsourcade kundtjänstlösning. Utöver detta program erbjuder TransPerfect en hel rad olika tjänster och teknikuppbackade lösningar för att stödja callcenter runt om i världen. Oavsett om din kundbas är flerspråkig eller till största delen enbart talar ett språk, kan TransPerfects callcenterlösningar hjälpa dig att leverera en snabb och hängiven service till dina kunder.

YOUR Agent

Med TransPerfects YOUR Agent-program kan organisationer fylla tillfälliga eller långsiktiga behov med outsourcade professionella personer som håller samma höga servicenivå som dina heltidsanställda medarbetare. YOUR Agent går att använda i callcenter som enbart har engelska som språk eller i flerspråkiga callcenter. Det tillåter dig att genomföra en rad olika servicefunktioner utan att anställa ytterligare personal.

YOUR Agent kan:

  • Agera som en förstklassig telefonsupporttjänst
  • Hjälpa till med kundsupport, vanliga frågor och svar, beställningar, marknadsföringskampanjer och andra aktiviteter
  • Besvaraoch eller ringa samtal på det språk som du har valt
  • Arbeta direkt i din CRM- eller databasapplikation
  • Fungera som en extraresurs utöver din existerande medarbetarpool

Telefontolkning

TransPerfect erbjuder telefontolkningstjänster på över 170 språk, vilket gör att du kan komma över alla språkbarriärer på enbart några sekunder. Många ledande telefontolkningsföretag använder utländska nätverk eller tolkar som jobbar hemifrån. De flesta av alla samtal som TransPerfect hanterar dirigeras till vårt USA-baserade callcenter i Tempe, Arizona. De här anläggningarna är helt säkra och åtkomstkontrollerade. Vi lägger dessutom ned det arbete som krävs för att säkerställa en professionalism som följer de högsta standarderna, för att erbjuda en så attraktiv och produktiv arbetsmiljö som möjligt.

 
Mer än 170 språk
 
50% snabbare anslutningstider
 
USA-baserade callcenter

Bemanning

TransPerfects specialformade rekryteringsteam kan vid höga samtalsvolymer då du behöver fler callcentermedarbetare erbjuda handplockade talanger som uppfyller dina behov. TransPerfect kan hjälpa till oavsett om du behöver hjälp på heltid, deltid, under säsongen eller vid kontraktsrelaterade arbeten och oavsett om tjänsten enbart erbjuds på engelska eller på flera språk. Vi har över 20 års erfarenhet inom branschen och ett brett nätverk av tusentals språkexperter och översättare. Vi har därmed en ojämförbar kvalificerad tillgång på kandidater som kan hjälpa dig med dina interna HR-och rekryteringsfrågor och se till att du aldrig har för lite eller för mycket personal.

Språkbedömningar

Som en del av vår standardmässiga personalservice erbjuder TransPerfect språkbedömningstest till alla flerspråkiga callcentermedarbetare. Denna egenutvecklade och noggranna testmetod är tillgänglig för våra kunder som vill testa kandidater som inte har anlitats av TransPerfect och kan användas som en konsultbaserad processförbättringsservice. Oavsett om du behöver en förstklassig tvåspråkig kundstjänstrepresentant eller en chef över din callcenterverksamhet garanterar TransPerfects noggranna tester att kandidaterna du tar ombord är språkligt kvalificerade för jobbet.

Utgående samtal

När kunder utformar strategier som inkluderar utgående marknadsföringssamtal, marknadsundersökningar, administration av nöjdhetsenkäter eller andra affärskritiska telefonbaserade uppgifter kan TransPerfects callcentermedarbetare hjälpa dig att nå icke-engelsktalande kunder på deras eget språk utan att anställa ytterligare personal. TransPerfect erbjuder expertutbildning och kan använda anpassade manus och svarsmodeller för att garantera att våra kundservicemedarbetare fungerar som en smidig fortsättning av dina försök att nå dina kunder. Det rör sig trots allt om en av dina medarbetare, YOUR Agent

Support vid höga samtalsvolymer

Samtalsvolymerna går naturligtvis i vågor, men att investera i tillräckligt med heltidsarbetande personal för att täcka dina perioder med höga volymer kan leda till bortkastade resurser när samtalsmängden ligger under din maxkapacitet. TransPerfects support vid höga samtalsvolymer ger organisationerna flexibiliteten att enbart behålla heltidspersonalen när de tar emot det förväntade antalet samtal. Om samtalsvolymen blir för stor omdirigeras samtalen automatiskt till TransPerfects team av medarbetare, som kommer att få en särskild utbildning om dina krav och dina manus för att kunna leverera den höga servicenivå som dina kunder förväntar sig.

 
Stänga-knapp

Företagsgrupp


 
Stänga-knapp

Välj språk


Nord- och Sydamerika Europa Afrika och Mellanöstern Asien och Stillahavsområdet